söndag 4 november 2012

Söndagsångest!

Då har den vanliga ångesten infunnit sig precis som den ska. Jag gillar inte söndagskvällar. Vart tog helgen vägen? Jag har varit ledig sen i torsdags men det känns det inte som kan jag säga. Dagarna har rusat iväg och så här i efterhand kan jag inte säga exakt vad jag har gjort. Men det är väl så det ska vara med slappa dagar. Vi har haft mysigt hela familjen och bara varit.

Nu har dottern precis somnat så nu kan vi vuxna pusta ut i soffan en stund =) Sitter och funderar på vad jag ska ha för mål med den kommande veckan. Idag tog jag faktiskt mig i kragen och gick en långpromenad. Det var skönt att komma ut lite och bara rensa huvudet. Det var dock mindre skönt att det regnade och blåste kallt. Hello hösten! Tänkte fortsätta med lite promenader i veckan, kanske en joggingtur också. Vad har ni för mål med veckan som kommer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar