lördag 3 november 2012

Skärpning!

Ja nu får jag f-n ta mig skärpa till mig med bloggandet! Ibland blir det bara för mycket och då kommer inte bloggen i första hand. Hoppas det är någon som har saknat mig här i alla fall =)
Vad har jag då sysslat med? Jo, jobbat! Det tar mycket tid vill jag lova. Trots att det är höstlov den här veckan har vi jobbat tre dagar och haft bara två dagar ledigt. Vet inte vad de dagarna har tagit vägen för imorgon är det redan söndag igen och då kommer den vanliga söndagsångesten krypande...
Dottern ska vara hemma från dagis nästa vecka för magsjukan går där för fulla muggar. Eftersom sambon är arbetslös så känns det bäst att ha henne hemma för magsjukan vill vi verkligen inte ha!!! Det finns nog inget värre än det! Får ringa dagis på måndag och kolla läget där. Hon har inte varit där sen i tisdags så jag tror inte hon kommer få det nu men man vet aldrig.
Imorgon kommer jag tillbaka hit och skriver in lite mål för nästa vecka när det gäller mat och träning.

Ha en bra lördagkväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar