torsdag 8 mars 2012

Ropa inte hej...

Man ska tydligen inte ropa hej för tidigt. Har känt mig sämre idag, mer täppt i näsan och ont i huvudet och bihålorna. Lika bra att vila ett par dagar till. Jag har egentligen inte tid med det för i helgen kommer svärföräldrarna på besök och som alltid är det fullspäckat schema. Jag får väl bara bita ihop och vila nästa vecka istället.

Har bestämt mig för en sak. Om ett par veckor ska jag och min svägerska till Ullared! För att sätta ytterligare press på mig med viktminskningen tänker jag köpa lite snygga kläder som är ett par storlekar för små. Då har jag ännu mer att kämpa för. Den andra stora anledningen att gå ner i vikt är ju att vi vill ha ett barn till så nu har jag ju snart två saker att kämpa för. Tänk vilken härlig känsla att komma i de där kläderna, fan vad jag kommer vara stolt över mig själv då!

Ni peppar väl mig????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar