söndag 25 mars 2012

Back on track!

Äntligen tillbaka igen! Veckan har mest bestått av sjukdomar här hemma. Dottern åkte på någon form av magsjuka i onsdags och är fortfarande inte helt ok, har ingen matlust osv... Men hon är tack och lov sitt glada jag igen. Känns så skönt att se. I fredags var det dags för sambon att bli sjuk och han är inte heller pigg än. Än så länge har jag klarat mig och jag hoppas att det förblir så. Hatar att kräkas!!! Hoppas att nästa veckan blir bättre. Det var så himla längesen jag tränade nu och det kliar i hela kroppen men jag har inte ork för tillfället. Måste vila upp mig efter allt slit i veckan.

Beställde hem ett löparset från Stadium i veckan och det satt som en smäck! Hittade inga träningskläder alls i Ullared, så dåligt!!! Fanns pyttesmå storlekar eller gigantiska. Hittade dock en massa annat, mest till dottern. Hon är överlycklig för allt nytt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar