onsdag 7 mars 2012

Piggare idag!

Vad skönt det är att vakna och känna sig mycket piggare än igår! Vet inte vad det var jag hade egentligen men skönt att det gick över snabbt. Tänker ändå lugna mig med träningen ett par dagar för att inte bli sjuk igen.

Satt och tänkte lite på min viktnedgång förut. Sen förlossningen i december 2010 har jag gått ner 17 kg. Jag har 18 kg kvar till mitt mål. Måste gå ner så mycket som möjligt nu till efter sommaren för min sambo och jag har börjat prata lite om att skaffa ett syskon till dottern. Vi tycker att det vore lagom att bli gravid till sommaren eller hösten men jag vill verkligen gå ner allt jag kan för att slippa väga för mycket under graviditeten. Jag hade inga problem med min övervikt vid förra graviditeten men BM tjatade om det varje gång så våra öron blödde till slut. Orkar inte med det tjatet igen. Så nu är det bara att lägga in en högre växel, bra att ha ett mål att kämpa inför =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar