fredag 2 mars 2012

Lyxar till det!

Då var det redan fredag igen. Vart har den här veckan tagit vägen egentligen????? Idag har vi varit ute nästan hela dagen, så himla skönt i solen! Dottern har varit överlycklig när hon har sprungit omkring på gräsmattan. Hon somnade gott ikväll kan jag säga =) Nu ikväll har jag gått en powerwalk, kände att jag var tvungen att röra lite på mig så jag kunde lyxa till det med popcorn. Det var inte helt fel!

Måste bara berätta.... Igår var jag ute och sprang. I början kändes det som om jag inte skulle orka någonting men efter en stund gick det lättare och lättare och till slut kändes det som om jag kunde springa hur långt som helst. Det slutade i alla fall med 4,5 km, rekord för att vara mig! Nästa gång får det bli halvmilen =) Det är en sån skön känsla när man märker att kroppen svarar på träningen och det gör att man bara vill träna hela tiden! Hoppas på bra väder imorgon så jag kan ta ett par varv på elljusspåret.

Hoppas alla läsare får en bra helg, vad ska ni hitta på???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar