söndag 23 september 2012

Söndag 23/9-12

Då var det söndag igen. Helgen har regnat bort kan man säga. Vi har ändå trotsat vädret och förkylningar och varit ute lite grann. Hela familjen är dunderförkyld. Tack dagis! Bara att gilla läget antar jag. Så här är det från och med nu vare sig vi vill det eller inte.

Jag är nöjd med min vecka när det gäller maten. Har skött mig riktigt bra och är stolt över mig själv. Av förklarliga skäl har jag inte tränat någonting. Jag får helt enkelt vänta ut förkylningen innan jag vågar röra på mig. Veckan som kommer blir mitt mål att fortsätta på samma bana när det gäller maten plus att jag måste röra på mig lite (om jag blir frisk).

Ett mål med träningen är att klara milen under en timme. Jag vet att det kommer dröja länge men man måste sätta upp långsiktiga mål. Har ni förslag på bra träningsprogram eller bara lite tips hur ni har gått till väga så tar jag tacksamt emot dem.

Ha en bra söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar