söndag 30 september 2012

Full fart!

Ungefär så har helgen sett ut. Svärföräldrarna har varit här så det har inte varit någon rast och ro. Helt automatiskt blir det så att man passar upp på dom fast man vet att man inte behöver. Jag har verkligen haft turen att få världens bästa svärföräldrar. Något som verkar vara få förunnat =) De är helt fantastiska och ställer alltid upp till 100%. Igår var vi på ön i öster och besökte den årliga skördefesten. Vi kom hem med ett antal pumpor och lite annat smått och gott =)

Den senaste tiden har jag börjat få ett enormt bebissug i kroppen. Vänner runt omkring mig har nyligen fått barn och jag blir så himla sugen. Sambon och jag har sagt att vi ska försöka nästa sommar så det är ju ett tag kvar. Jag har ju som mål att gå ner X antal kg innan jag blir gravid. Det böjar verkligen bli dags att sätta fart med den biten nu känner jag. Man vet aldrig hur länge man kan stå emot suget efter en liten knodd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar