tisdag 18 september 2012

Regn hos mig...

Oj vad det regnar idag! Känns skönt att inte behöva ha dåligt samvete för att man ligger på soffan och latar sig =) Andra dagen hemma från jobbet idag. Känner mig piggare så det blir jobb imorgon igen. Har fixat lite till jobbet nu på förmiddagen. Det är alltid skönt att få undan lite.

Den här veckan har börjat jättebra när det gäller maten. Tyvärr kan jag inte träna eftersom jag är krasslig men man måste ju börja någonstans eller hur? Målet den här veckan får helt enkelt bli att sköta maten ordentligt.

Ligger och kollar på ett avsnitt av "Real housewives of New York" nu. Herregud vad de håller på! Man känner sig ju riktigt normal. Tänk att vuxna människor håller på så. Ikväll är det "Svenska Hollywoodfruar" igen. Där finns ju den värsta av alla, tänker inte nämna några namn. Inte för att jag behöver det. Hon är gräslig!!! Stackars hennes dotter säger jag bara. Man vill ju adoptera henne direkt för att hon ska slippa sin "mamma". Hade jag haft en sån elev i min klass hade jag kallat in all hjälp jag kunde få direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar