lördag 29 december 2012

Fix och trix inför nyår!

Puh! Nu får det bli en liten paus i städningen. Håller på med flera saker samtidigt idag så nu vet jag snart inte i vilken ände jag ska fortsätta =) Det är en hel del som ska göras innan nyår. Vi blir ett gäng som firar hos oss, så mysigt! Det blir massor med mat och lite gott att dricka för de som kan det. En av tjejerna som kommer är höggravid och jag blir så himla sugen på en liten till! Fast det har jag inte vågat berätta för min sambo än ;) Men jag har ju mitt mål som jag fortsätter med. Har ett antal kilon kvar att gå ner innan jag är nöjd. Tycker att det är ett bra mål att försöka vara så vältränad som möjligt innan jag blir gravid då kroppen tar rätt mycket stryk. Kanske kan det underlätta lite för alla problem med min magen också om jag inte är så tung. På tal om problem med magen så ska jag göra en gastroskopi på torsdag. Det är inget jag ser fram emot direkt. Jag vet redan nu att jag kommer bli sövd och det är tur för jag vill inte vara vaken som jag var förra gången. Den upplevelsen är inget jag önskar min värsta fiende. Hur som helst ska det i alla fall bli skönt att få svar på om det har ändrats något i magen eller om det ser ut som det brukar. Jag har ju haft en del problem under hösten så det känns som om något inte står rätt till. Det känns inte som det brukar. Håll tummarna för mig är ni snälla.

Vad roligt att ni är några som har saknat mig nu när jag inte bloggat på ett tag. Tack för era mail! De värmer ska ni veta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar