måndag 15 oktober 2012

It's raining it's raining...

Usch och fy vad det regnar och har gjort i flera dagar nu. Allt är grått och trist och inget känns kul just nu. Som grädde på moset är jag sjuk IGEN! Vaknade med hög feber igår och har fortfarande feber. Det är helt enkelt inte min höst kan man säga. Det känns som om jag inte hinner bli helt frisk mellan alla sjukdomar. Tack och lov att dottern har klarat sig så bra. Trodde att hon skulle vara krasslig nu efter förskolestarten men icke. Hon har tagit mitt immunförsvar också =)

Har funderat en hel del på det här med min viktminskning. Jag har kört fast och vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare. Är det någon av mina läsare som vill försöka lyckas tillsammans med mig? Kanske bilda en liten "viktminskningsklubb" =) Tillsammans är man alltid starkare och man får lite mer press på sig. Så funkar jag i alla fall. Fundera på saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar